HELLO WORLD

 Witaj świecie!

A więc postanowiłem założyć własnego bloga... Super! Zatem wypadało by się co nieco przedstawić... 😁
Nazywam się Dawid Mikulski. No... To pewnie już wszyscy wiecie. Zajmuję się muzyką elektroniczną, grafiką, programowaniem i montażem wideo. Jestem jednym z internetowych twórców niezależnych, tworzę własną muzykę, animacje, grafikę oraz gry wideo czy inne pomniejsze projekty. Pochodzę z Włocławka, gdzie mieszkam, żyję, uczę się.

Od prawie 3 lat prowadzę kanał na YouTube, w którym poprzez robienie głupich animacji czy memów łączyłem muzykę, grafikę oraz montaż. W późniejszym czasie od października 2020 roku wydawałem muzykę pod pseudonimem KD743 oraz tworzyłem do swojej muzyki klipy wideo publikowane na innym kanale. Od stycznia 2021 wkroczyłem w świat platformy Wattpada pomagając przy tworzeniu grup pisarskich oraz dziennikarskich. Od stycznia do czerwca byłem administratorem grupy Pisarska Sparta (obecnie wSparcie), od sierpnia (?) do października byłem administratorem grupy Historycy, a obecnie pomagam przy rozwijaniu projektu grupy naJEŻeni! W okresie od marca do września tworzyłem własny niezależny portal internetowy Głos Włocławianina, aktualnie będący w zawieszeniu działalności przez szereg problemów m. in. technicznych. Aktualnie publikuję muzykę pod swoim imieniem i nazwiskiem współpracując z labelem Al-Trax Records.



Jako, że już mam nieco doświadczenia jeśli chodzi o bycie twórcą internetowym, postanowiłem się rozwinąć, dlatego tworzę tego osobistego bloga oraz będę rozwijać swój osobisty kanał na YouTube, do którego niebawem wstawię odnośnik. Tymczasem zapraszam was do obserwowania mojego bloga, gdzie będę codziennie zamieszać różne teksty, grafiki czy wszelką inną moją twórczość... Pozdrawiam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Melodia - Semi-modularny Syntezator Polifoniczny